blog Legal issues and UAE Laws
صفحه اصلی chevron_left خدمات chevron_left خدمات حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور chevron_left ارائه خدمات در دعاوی حقوقی و کیفری در کشور امارات با بهره گیری از وکلای اماراتی

ارائه خدمات در دعاوی حقوقی و کیفری در کشور امارات با بهره گیری از وکلای اماراتی

ایرانیان بسیاری در کشور امارات اقامت دارند و شامل دریافت تمام حقوق شهروندی می شوند و می توانند مانند یک فرد اماراتی زندگی کنند و در صورت بروز مشکلات حقوقی و کیفری از قوانین این کشور بهره گیرند. اما قوانین پیچیدگی های زیادی داشته و عدم اطلاع از آن خصوصا در کشورهای دیگر میتواند مشکلات اقامتی و هزینه ه ...

ارائه خدمات در دعاوی حقوقی و کیفری در کشور امارات با بهره گیری از وکلای اماراتی

ایرانیان بسیاری در کشور امارات اقامت دارند و شامل دریافت تمام حقوق شهروندی می شوند و می توانند مانند یک فرد اماراتی زندگی کنند و در صورت بروز مشکلات حقوقی و کیفری از قوانین این کشور بهره گیرند. اما قوانین پیچیدگی های زیادی داشته و عدم اطلاع از آن خصوصا در کشورهای دیگر میتواند مشکلات اقامتی و هزینه های زیاد را برای مهاجران در پی داشته باشد. دپارتمان تخصصی وکیل مولودزاده با تسلط کامل بر قوانین حقوقی و کیفری کشور امارات و با بهره گیری از وکلای اماراتی می تواند جامع ترین خدمات را به افراد متقاضی ارائه داده و نسبت به احقاق حق آن ها با تمام توان اقدام کند.

 

خدمات دپارتمان مولودزاده در دعاوی کیفری و حقوقی کشور امارات

این موسسه اقدامات حقوقی و قضایی مربوطه را بر عهده گرفته و تمام مراحل مربوط به آن را اعم از فعالیت های اداری و قانونی، برای مسافران و مهاجران ایرانی مستقر در این کشور انجام می دهد. ایرانیانی که در کشور امارات اقامت دارند می توانند با کسب مشاوره از این مرکز، تمام دعاوی حقوقی و کیفری خود را مطرح و با اطمینان کامل مراحل مختلف آن را پیگیری کنند.

این موارد مانند رفع ممنوع الخروجی فرد متقاضی به واسطه پرونده های موجود در زمینه حقوقی، مشکلات فروش و اجاره، تقسیم اموال و انحصار ورثه و … خواهد بود. در انجام تمام مراحل دعاوی فوق نیاز به حضور شخص نیست و موسسه با داشتن تجربه و تخصص کافی در رابطه با قوانین و مقررات و بهره گیری از وکلای کشور مقصد، میتواند بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن محقق کند.

 

خدمات حقوقی در کشور امارات

برخی خدمات دپارتمان مولود زاده در دعاوی حقوقی و کیفری

  • دعاوی حقوقی و ثبتی: این دعاوی شامل موارد مربوط به مستغلات و دارایی ها، انحصار ورثه و تقسیم مایملک و .. است که فرد میتواند از مشاوره وکلای متخصص تا حصول نتیجه بهره گیرد.
  • دعاوی کیفری: افرادی که با کلاهبرداری های مختلف و جعل اسناد مورد ظلم واقع شده اند می ‌توانند با کمک این مرکز نتیجه مطلوب را در رفع مشکل خود دریافت کنند.
  • دعاوی خانواده: رهایی از مشکلات متعدد به وجود آمده در دعاوی خانوادگی، با استفاده از تجربیات مشاوران با تجربه و مسلط بر قوانین و مقررات.
  • پیگیری اموال و مستغلات در ایران: گاهی افراد مراجعه کننده نیاز به انجام امور قانونی در رابطه با دارایی های خود در کشور ایران دارند که می توانند بدون مراجعه به کشور، انجام آن ها را از طریق این مرکز پیش ببرند.
  • ممنوع الخروجی: افرادی که به دلایل مختلف ممنوع الخروج شده اند می­توانند با استفاده از خدمات این موسسه این مشکل را مرتفع کنند.
  • و …

 

دپارتمان تخصصی مولودزاده با سالها تجربه در ارائه خدمات در دعاوی حقوقی و کیفری در کشور امارات (با بهره گیری از وکلای اماراتی)، کنار شماست. با مشاوران ما در واتس آپ و با شماره 00971502479142 در ارتباط باشید.

 


ارسال نظر

خدمات مرتبط

left
right

مشاوره رایگان

وکیل پایه یک دادگستری سارا مولودزاده

درباره سارا مولود زاده

تیم تخصصی خانم سارا مولودزاده وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای تهران با بیش از 14 سال سابقه کار مستمر، در دپارتمان تخصصی حقوق، آماده پاسخ دهی به سوالات حقوقی شما عزیزان در زمینه های: خانواده، خدمات حقوقی شرکت ها، دعاوی ارضی، دعاوی بانکی،‌ دعاوی ملکی و قراردادی،‌ شهرداری ها و … به شما عزیزان است.

مشاهده بیشتر arrow_back

سوگند خوردن در دبی و آن هم در ملاء عام کاملا غیرقانونی است و در صورت مواجه با چنین موردی شخص جریمه و در برخی موارد زندان هم برای آن پیش بینی شده است. جریمه قسم خوردن در امارات یک سال زندان بدون تخفیف است و جریمه نقدی بسیار سنگینی برای آن در نظر گرفته […]

جزئیات پاسخ arrow_back

برای اینکه یک حساب بانکی در امارات داشته باشید باید مراحل مربوط به احراز هویت را انجام دهید. این امر یکی از ضروریات برای افتتاح حساب بانکی در این کشور است. اما برخی از بانک‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند که مشتریان بتوانند به صورت غیرحضوری حساب بانکی ایجاد کنند. اما این روش نیز پیچیدگی‌های خاص […]

جزئیات پاسخ arrow_back

شما برای اینکه در امارات حساب بانکی داشته باشید باید هزینه مربوط به افتتاح و مدیریت حساب را تقبل کنید و آن را به حساب خود واریز کنید. البته برخی از بانک‌ها از مشتریان خود می‌خواهند که ماهانه مقدار مشخصی پول به حساب خود واریز کنند و به عبارت دیگر حساب خود را در گردش […]

جزئیات پاسخ arrow_back

در چند سال پیش چنین قانونی در امارات وجود نداشت به عبارت دیگر برای ثبت شرکت حتما باید کفیل معرفی می‌شد. اما این قانون در حال حاضر برای برخی از کسب و کارها برداشته شده است و آنها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به کفیل شرکت خود را ثبت کنند.

جزئیات پاسخ arrow_back

ریجکت شدن به معنی آن است که شما صلاحیت ماندن در امارات را ندارید. از این رو اگر قصد دارید رفع ریجکت نمایید باید پرونده خود را به یک متخصص در این زمینه محول کنید. اما این بدان معنا نیست که در مدت زمان کوتاهی رفع ریجکت خواهید شد. این امر یک پروسه طولانی مدت […]

جزئیات پاسخ arrow_back

در دست داشتن حکم دادگاه مبنی بر انحلال شرکت انقضا مدت زمان مقرر شده در قرار داد و پایان سرفصل‌های همکاری بین شرکا از دست رفتن بخشی یا کلی از سرمایه انقضا و یا پایان هدفی که شرکت براساس آن تاسیس شده بود ادغام شرکت براساس قوانین در نظر گرفته شده انتقال کل سهام به […]

جزئیات پاسخ arrow_back

نمایش پرسش و پاسخ بایگانی
expand_less