Registratsiya kompanii v OAE
صفحه اصلی chevron_left خدمات chevron_left خدمات حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور chevron_left اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات)

اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات)

امروزه به دلیل پیشرفت اقتصادی و رونق فعالیت­های تجاری با کشورها، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری­های مختلف در کشورهای حوزه خلیج فارس، به ویژه امارات هستند، تا از این طریق بتوانند علاوه بر پیشرفت اقتصادی مجوز اقامت در این کشورها را به دست بیاورند. موسسات معتبر ارائه دهنده خدمات اخذ مجوز اقامت، با ...

اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات)

امروزه به دلیل پیشرفت اقتصادی و رونق فعالیت­های تجاری با کشورها، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری­های مختلف در کشورهای حوزه خلیج فارس، به ویژه امارات هستند، تا از این طریق بتوانند علاوه بر پیشرفت اقتصادی مجوز اقامت در این کشورها را به دست بیاورند.

موسسات معتبر ارائه دهنده خدمات اخذ مجوز اقامت، با داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه ترجمه مدرک و اسناد، انجام  مقدمات رزرواسیون هتل، تهیه بلیط رفت و برگشت به کشور مقصد، دریافت PR، انجام قرارداد اجاره منزل، ماشین و مراحلی که توسط فرد متقاضی درخواست شود، می ‌توانند رسیدن به چنین اهدافی را در سریع ترین زمان ممکن تحقق ببخشند.

این موسسات تمام مراحل مربوط به دریافت مجوز اقامت را به صورت سامان دهی شده و دقیق انجام داده و برنامه ریزی های جامعی برای انجام انواع خدمات در اختیار دارند. با توجه به این موضوع امکان بروز خطا و وجود اشتباه در مراحل مختلف اخذ اقامت به حداقل ممکن خواهد رسید و دریافت این مجوز با بیشترین میزان موفقیت همراه خواهد بود.

 

 مراحل مورد نیاز برای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس

موسسات تخصصی در زمینه اخذ مجوز اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس می توانند تمام مراحل مربوط به گرفتن مجوز را انجام دهند. از جمله خدمات دپارتمان تخصصی وکیل مولود زاده در حوزه اخذ اقامت و ثبت شرکت:

 

  • ارائه انواع مشاوره های تخصصی به فرد متقاضی

با دریافت مشاوره تخصصی و دقیق فرد درخواست کننده می ‌تواند بهترین تصمیم را برای انتخاب کشور مقصد و نوع شرکتی که  قصد ثبت آن را دارد اتخاذ نماید. راهنمایی های لازم  و تخصصی با توجه به سوابق و تجربه این مرکز موجب می شود متقاضی دیدی روشن و همه جانبه نسبت به پروسه ی پیشِ رو به دست بیاورد و پیش بینی دقیقی برای آینده خود داشته باشد.

 

  • تهیه و ارائه فهرست کامل مدارک

مرحله بعد تهیه و ارائه لیست کاملی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت به فرد متقاضی است. در صورت بروز مشکل یا نقص در مدارک اعلامی، شخص میتواند جهت تکمیل مدارک از مشاوره موسسه کمک بگیرد.

 

  • پرداخت هزینه های جاری

پس از تکمیل مدارک و اسناد لازم، شخص متقاضی هزینه مربوطه را پرداخت و ادامه روندکار را به موسسه می سپارد و نیازی به حضور داشتن در تمامی مراحل نخواهد داشت.

 

  • تکمیل فرم ها و انجام امور اداری با سفارت مربوطه

مدارک فرد متقاضی جهت بررسی های لازم به سفارت کشور مورد نظر فرستاده میشود.  موسسه برنامه کاملی که دید واضح و جامعی مرتبط با امور تجاری شرکت به سفارت بدهد را تهیه کرده و با تکمیل فرم های مربوطه به صورت دقیق و بدون خطا به سفارت تحویل میدهد. ارائه شرح کامل از هدف شخص دارنده شرکت نسبت به اخذ مجوز اقامت در کشور مقصد دارای اهمیت فراوانی است که این مرکز می تواند به راحتی و با دقت فراوان نسبت به انجام این مورد اقدام کند.

 

  • اخذ مجوز

پس از تحویل مدارک، مجوز درخواست شده در صورت تایید دریافت خواهد شد و فرد متقاضی می تواند توسط آن اقامت خود را در کشور مورد نظر داشته و عملیات ثبت شرکت را آغاز کند.

 

دپارتمان تخصصی مولودزاده با سالها تجربه در امور اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس، کنار شماست. با مشاوران ما در واتس آپ و با شماره 00971502479142 در ارتباط باشید.

 


ارسال نظر

خدمات مرتبط

left
right

مشاوره رایگان

وکیل پایه یک دادگستری سارا مولودزاده

درباره سارا مولود زاده

تیم تخصصی خانم سارا مولودزاده وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای تهران با بیش از 14 سال سابقه کار مستمر، در دپارتمان تخصصی حقوق، آماده پاسخ دهی به سوالات حقوقی شما عزیزان در زمینه های: خانواده، خدمات حقوقی شرکت ها، دعاوی ارضی، دعاوی بانکی،‌ دعاوی ملکی و قراردادی،‌ شهرداری ها و … به شما عزیزان است.

مشاهده بیشتر arrow_back

سوگند خوردن در دبی و آن هم در ملاء عام کاملا غیرقانونی است و در صورت مواجه با چنین موردی شخص جریمه و در برخی موارد زندان هم برای آن پیش بینی شده است. جریمه قسم خوردن در امارات یک سال زندان بدون تخفیف است و جریمه نقدی بسیار سنگینی برای آن در نظر گرفته […]

جزئیات پاسخ arrow_back

برای اینکه یک حساب بانکی در امارات داشته باشید باید مراحل مربوط به احراز هویت را انجام دهید. این امر یکی از ضروریات برای افتتاح حساب بانکی در این کشور است. اما برخی از بانک‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند که مشتریان بتوانند به صورت غیرحضوری حساب بانکی ایجاد کنند. اما این روش نیز پیچیدگی‌های خاص […]

جزئیات پاسخ arrow_back

شما برای اینکه در امارات حساب بانکی داشته باشید باید هزینه مربوط به افتتاح و مدیریت حساب را تقبل کنید و آن را به حساب خود واریز کنید. البته برخی از بانک‌ها از مشتریان خود می‌خواهند که ماهانه مقدار مشخصی پول به حساب خود واریز کنند و به عبارت دیگر حساب خود را در گردش […]

جزئیات پاسخ arrow_back

در چند سال پیش چنین قانونی در امارات وجود نداشت به عبارت دیگر برای ثبت شرکت حتما باید کفیل معرفی می‌شد. اما این قانون در حال حاضر برای برخی از کسب و کارها برداشته شده است و آنها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به کفیل شرکت خود را ثبت کنند.

جزئیات پاسخ arrow_back

ریجکت شدن به معنی آن است که شما صلاحیت ماندن در امارات را ندارید. از این رو اگر قصد دارید رفع ریجکت نمایید باید پرونده خود را به یک متخصص در این زمینه محول کنید. اما این بدان معنا نیست که در مدت زمان کوتاهی رفع ریجکت خواهید شد. این امر یک پروسه طولانی مدت […]

جزئیات پاسخ arrow_back

در دست داشتن حکم دادگاه مبنی بر انحلال شرکت انقضا مدت زمان مقرر شده در قرار داد و پایان سرفصل‌های همکاری بین شرکا از دست رفتن بخشی یا کلی از سرمایه انقضا و یا پایان هدفی که شرکت براساس آن تاسیس شده بود ادغام شرکت براساس قوانین در نظر گرفته شده انتقال کل سهام به […]

جزئیات پاسخ arrow_back

نمایش پرسش و پاسخ بایگانی
expand_less